Nytt år - Nya insikter.

Ja, jag får väl helt enkelt lov att kapitulera för mig själv...
Jag kommer aldrig att kunna ha det sådär svalt och respektabelt smakfullt vitt som hos vita ting, eller snövita sussie eller er andra med utsökt känsla för vitt... jag tror helt enkelt inte att det är möjligt för mig.

Jag dras ständigt till det /för det mesta/smaklösa och färgglada, MEN jag tror ändå att det är möjligt att kompromissa... eller vad tror ni? 
Shabby chic.. i färg??

För att bevisa att jag tror att det är möjligt så vill jag bidraga med tokigt vackra bilder från ruffledblog.com .
Vad som finns att njuta och inspireras av där är främst bröllopsfoton.  Tokigt vackra sådana.
Här kommer ett litet urval av de ljuva syner som bloggen tillhandahåller.
Se och njut, och ge upp inför färgerna.















Åh; färg, glitter, jag kreverar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0